tirsdag 21. november 2017

EFIT 21. november 2017

Da var det tid for en ny runde med Et foto i timen, og her er min dag.

Kl. 09.08 - Vi skal være hundepassere et par
dager, og Denniz skal sette huset på hodet frem
til torsdag. Siden jeg ventet besøk i det han kom, bant
jeg han fast. Det er ikke bare, bare å bli møtt av en
superglad og ivrig rottweilerhann på 1 år!
Kl. 10.05 - Vinteren har kommet og småfuglene er glade for å få litt ekstra
og spise.
Kl. 11.00 - En vet vinteren har kommet når man er i gang med
vannbæring til hestene... Jeg tror det er den tingen som er øverst på
lista over ting jeg misliker med vinteren...
Kl. 12.06- Ut på tur med Denniz. Jeg kjenner jeg har savnet å gå tur
med hund!
Kl.13.04 - Velkomskomiteen kom løpende når vi kom hjem.
Kl. 14.06 - Ehem, Denniz... Der skulle vel ikke du være?
Kl. 15.05 - Litt sløving på sofaen mens jeg venter på at de andre
skal komme hjem.
Kl. 16.00 - Middag på gang, og en av ingrediensene er en ... brokkoli!
Kl. 17.04 - Bordet er dekket!
Kl. 18.04 - En svipptur i butikken.
Kl. 19.02 - Nyheter på TV...
Kl. 20.08 - Oppdateter sidene til Vestfold dølahestlag
Kl. 21.10 - Litt kveldssnacks
Kl. 22.05 - En tur på do... Tar hun bilder av det
sier du? Poenget med bildet er faktisk å
spørre: Ser du eselet?
Kl. 23.03 -Denniz varmer seg foran ovnen.
Takk for i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...