mandag 21. august 2017

Hverdagsbilder uke 33 2017

Det er lenge siden jeg har klart å legge ut bilder for ei hel uke på Dagens utfordring på Facebook, men endelig har jeg fått fulgt det opp. Jeg kjenner at jeg er litt stolt av det og får klappe meg selv litt på skulderen... Her er i allefall bildene, alle tatt denne uken.

Mandag: Grimase
Det var ikke mange som ville gi meg en grimase. Men, lever
man sammen med en rottweiler, er det alltid håp!

Tirsdag: Enkelt
Kveldskos kan gjøres enkelt...

Onsdag: På brygga
Da jeg var på brygga for å fotografere et helt annet motiv for
dagens utfordring, kom plutselig disse to minkene løpende forbi meg...

Torsdag: Byggeplass
Jeg trenger ikke å dra langt til byggeplassen,
det er bare å kaste et blikk ut av stuevinduet.

Fredag: Horisont
Horisonten, sett fra Bastøferga fredag formiddag.

Lørdag: Krok
Når man deler hus med en jeger, så finner man fort slike ting
hengende på krok i kjelleren.

Søndag: Noe du fant på stranda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...