søndag 23. oktober 2016

Hverdagsbilder uke 42

Ukens utvalg av bilder som jeg har publisert på Dagens utfordring på Facebook. Denne uken er det kun mandagsbildet som er nytt, resten er bilder jeg har tatt tidligere. Utfordringene som kommer neste uke, håper jeg at jeg skal få tatt meg litt mer tid til å fotografere litt. Uka som har vært, har ikke motivasjonen eller formen værtpå topp, men det er alltid en dag i mårrå!

Mandag: Besøk
Fuglebrettet har vært hyppig besøkt de siste dagene

Tirsdag: Sten på sten
Gravhaug i Essskogen

Onsdag: Mønster

Torsdag: Ved siden

Fredag: Noe på K

Lørdag: Sølv

Søndag: Frem fra glemselen
Denne jernbaneskinnen førte jødiske
fanger til Berg fengsel under 2. verdenskrig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...