mandag 22. august 2016

Geocaching: Sti for øyet


Denne turen tok jeg 2. april i år, men fikk aldri delt den her på bloggen.Det er en tur jeg har gått flere ganger, men det er første gang jeg har gått den for å finne geocacher. Det er 1 multi, 2 tradisjonelle og 1 bonus å finne her, i tillegg til at det er en kunstnersti med forskellige installasjoner. Stien er flott opparbeidet og ligger ved Fossnes, på grensa mellom Andebu og Stokke i Vestfold.




Denne ulven ble den ene hunden min rasende på, første gang jeg gikk der. Bra å vite at jeg er trygg for ulv om den skulle dukke opp i virkeligheten (selv om man sikkert kan diskutere hvor mye Frekja har å stille opp mot en ulv).



Utsiktspunkt like ved den ene cachen.







Jeg anbefaler turen og det er en fin tur å ta med barna på. Det er ikke veldig langt å gå, men man kan gjøre den litt lenger enn bare cachene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...