søndag 10. juli 2016

Sommerferie!

Da har hele familien sommerferie. Det er ikke mye som står på plakaten. I morgen blir det ridetur på islandshester og på tirsdag vender vi nesa mot Bergen. Jeg vet ikke helt hvor aktivt jeg kommer til å blogge (ikke at jeg har vært spesielt aktiv tidligere heller), men jeg kommer ikke til å ha noen faste blogginlegg. Det kommer tilbake, forhåpentligvis mye mer aktivt, når ferielivet roer seg og hverdagen sniker seg tilbake. Så for nå henger jeg bittinnleggene på hylla...

...eller på selen.

Innleggene om våre utrydningstruede husdyrarter kommer også tilbake.

Ellers så skal vi pusse opp hus og kose oss med hestene. Eller gjøre begge deler, slik vi gjorde i dag...


Vi trengte litt planker og lister, men bilen var på verkstedet. Da fikk Saga jobbe litt, og vi tuslet bort på Maxbo med tømmervogn. Jeg skal love dere at folk stirret! De syntes det var så artig og de som jobbet der ba oss komme tilbake med hest istedet for bil.

Dere får ha en riktig god sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...