mandag 4. juli 2016

EFIT 4. juli 2016



I dag er det EFIT, og i dag er jeg flink pike og begynner å legge ut bilder før dagen er over... Jeg hadde egentlig glemt å sjekke dato, men takket være Eirin, så fikk jeg påminnelse. Her er min dag. For å ta en titt på andres EFIT-dager, så ta en tur innom den offisielle EFIT-siden.


Kl. 08.33 - Suppe til meg, rundstykke til min datter og middag til tining. Da kan dagen starte.


Kl. 09.30 - Bilen trenger også litt mat om den skal gå dit jeg vil.


Kl. 10.30 - Her har jeg kjørt forbi i hele mitt liv, men aldri sett at det er gravhauger her! Riktig så pen liten plass dette.


Kl. 11.32 - En svipptur innom Biltema, og nøt den flotte utsikten over fuglereservatet rett ved. Det sitter faktisk mange forskjellige fugler på steinene i vannet, men svanen er den eneste man kan skimte. Sånn går det når man ikke har telelinse til kameraet!


Kl. 12.30 - Endelig har hesteutstyret fra Skoies kommet! Av en eller annen grunn var min mammas telefonnummer blitt registrert på bestillingen, så jeg hadde ikke fått beskjed om at pakken hadde kommet. Jeg gikk og ventet, mens mamma trodde det bare var tullemelding, siden hun ikke hadde bestilt noen pakke. I går sjekket hun hva Skoies var, og da hun så at det gjaldt hesteutstyr, ringte hun megog lurte på om jeg hadde bestilt en pakke derfra i hennes navn. Pakke hadde jeg bestilt, men i mitt navn. Kan ikke tenke meg at jeg har registrert min mammas nummer heller (jeg må jo tenke litt etter for å huske det), så det er et mysterium...


Kl. 13.42 - Multitasking. Geocoins registreres (geocaching), lunch spises og jeg leser om bittene jeg har kjøpt til den ene hesten.


Kl. 14.34 - Det er ikke lett å få hunden til å tisse når gresset er så deilig å ligge i!


Kl. 15.32 - Det nye bittet prøves på Linnea. Det var litt stort, men jeg visste de var store i størrelsen. Heldigvis skal hesten vokse mye mer, så det passer nok etterhvert.


 Kl. 16.30 - Trekløveret skal ut igjen, etter tordenværet. Det å få disse døladamene til å posere samtidig, er umulig. Dette ble det beste bildet!


.Kl. 17.30 - Tor er på vei tilbake med hammeren, og jeg går inn for å lage middag...


Kl. 18.30 - Middagen er straks ferdig og gulrøttene er ferdig raspet. Hjemmelaget fiskegrateng på menyen i dag.



Kl. 19.31 - Dessert. Må få spist opp pavlovaen fra min datters bursdag. Den smaker nok best når den er fersk og sprø, men ned glir det da...


Kl. 20.33 - Ser på YouTube og får litt treningsideer til Linnea. Hun er ikke glad i være fra de andre hestene og blir lett distrahert. Dette vil jeg teste ut, kanskje det fungerer.


Kl. 21.35 - Skriver et blogginnlegg for senere i uken, mens kveldssolen skinner inn av vinduet.


 Kl. 23.30 - Hvor ble tiden av? Hva gjorde jeg for en time siden? Ikke vert jeg, så da får ikke du vite det heller... Men nå sitter jeg og tenker at jeg straks må legge meg. Dette lyset er det eneste vi har i stua, siden vi pusser opp. Det er litt stemningsfullt med alle skyggene som tegner seg på veggene. God natt og takk for i dag!

3 kommentarer:

  1. En må jo passe på at du får med deg EFIT- dagene!!
    Pavlova er vel godt uansett? Gutta hilser til damene dine. Blunker litt ekstra til Jessica, så klart...

    SvarSlett
  2. Villen härlig dag! Och jösses vilka vackra omgivningar!

    SvarSlett
  3. Känner igen det där med att få hundar att göra som en vill... 😉

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...