søndag 20. mars 2016

EFIT 20. mars 2016



Endelig husket jeg Ett foto i Timmen! Jeg har enten glemt det totalt, såvidt begynt og glemt det etter et par timer, eller husket det på ettermiddagen. I dag glemte jeg bare den første timen om morgenen.

Her er min søndag, time for time.


10.15: Hestene er ute og Linnea (den ene hesten) har hatt det kjempegøy i snøhaugen på vei ut.


11.19 - Skjæra har stjålet den ene meisebolla og leter nå etter flere.
 

12.25: Ut på kjøretur med Saga i vårsola. Jeg forsøkte å ta bilder av all blåveisen, men det gikk ikke i farta.


13.30 - En hest trimmet, ut på tur med Linnea, slik at jeg også får trimmet meg litt (brenner dårlig med kalorier når man sitter bak i en vogn.


14.20 - Et skritt nærmere kjørehest...


15.18 - Hvilepause!


16.14 - Fortsatt avlapping på sofaen, colaen er funnet frem.


17.20 - Venter på middagen som samboer lager i dag.


18.16 - På tide å gjøre klar hestesenga.


19.22 - Surfe på PC, mens samboer ser på Spartacus (og jeg smugkikker på mannfolka).


20.13 - På tide og blåse ut påskelysene.


21.15 - Slippe inn hestene, Saga valgte å dra på besøk til Linnea for kvelden (og stjele maten hennes).


21.19 - Mer TV-titting, mens jeg laster opp dagens bilder.

God natt og god påske!

2 kommentarer:

  1. Kikar in på och ser hur din dag varit. Hann inte kika runt igår.

    SvarSlett
  2. Vilket härligt hästliv du lever! Jag är ingen hästtjej men för ett par år sedan flyttade ett gäng hästar till granngården, 17 stycken, o sen dess är jag fast, helt underbara djur som jag kan beundra från mitt vardagsrumsfönster! Tack för titten

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...